Здравйте,от екипа на "ЗА ВСЕКИ",
“Бъдещето на маркетинга в ерата на Интернет е в диалога с потребителя. Интернет маркетингът, от такъв, какъвто го познаваме се превръща в такъв, който ни познава!"
Интернет е проактивен за разлика от пасивната природа на офлайн медиите. Все още живеем във времето, когато големите рекламодатели в България насочват най-голяма част от бюджетите си в стандартните канали – основно телевизия, радио, външна и печатна реклама. Те инвестират средства в тези канали за да изпращят своите послания едностранно към потребителя с една единствена цел да продават! Рекламират към много обща целева група по телевизията за да създадат ‘бренд’, а след това изполват останалите офлайн канали за да стеснят целевата група и да затворят продажби. И всичко това е само в една посока – монолог на марката!
Не Ви ли се струва малко скъпо и бавно? Това беше стратегията на 20 век, но вече не е печелившата стратегия за 21 век! Доказателство за това е, че през 2009 г. за първи път в историята на един толкова развит пазар, като Великобритания, бюджетите, вложени в Инернет реклама надвишиха бюджетите, вложени в телевизионна реклама. И зад този факт стои една единствена причина – Интернет маркетингът дава по-добър резултат за рекламодателя!